مجتمع مسکونی رژین اسپروز




مجتمع مسکونی رژین اسپروز در بلوار شهید برونسی مشهد با امکان دسترسی مناسب به مرکز شهر از طریق شریان شهری بلوار وکیل آباد و بلوار شهید فکوری و نزدیکی به مراکز تفریحی و گردشگری (شاندیز، طرقبه و ...) در منطقه ای آرام و با طراوت در حال احداث می باشد.

 این پروژه در زمینی به مساحت 3600 متر مربع در 3 بلوک متصل به هم و به صورت قرینه در حال احداث می باشد، از مجموع مساحت احداث مجتمع 2400 متر مربع آنبرای محوطه و فضای سبز با طراحی محیطی دل انگیز و 1100 متر مربع امکانات عمومی در نظر گرفته شده است .

 زندگی و گذراندن ایام در مکان های خوش آب و هوا و عاری از آلودگی صوتی، فشار عصبی و استرس های حاصل از مشغله کاری و رفت و آمدهای روزمره را کاهش می دهد.



مشخصات کلی
واحدهای مسکونی مجتمع اسپروز در 3 بلوک A ، B و C در 8 سقف با تعداد 72 واحد در متراژهای 76 متری تا 131 متری در تنوع دو خوابه و سه خوابه طراحی شده اند.

مشخصات طبقات
طبقه 1- : پارکینگ به مساحت 2300 متر مربع
طبقه همکف : لابی عمومی و رسپشن، لابی خصوصی، سالن اجتماعات، سالن بدن سازی، بیلیارد و بازی های رایانه ای، انبار و ... به مساحت تقریبی 1600 متر مربع
طبقات 1 الی 6 : واحدهای مسکونی



در طراحی آپارتمان های مسکونی به عوامل مهمی از قبیل نور گیری مناسب و چشم انداز زیبا توجه ویژه ای شده است.
به منظور رعایت تنوع در متراژ، در طبقات اول تا ششم، واحدهای 75 متری (دو خوابه)، 105 متری (دو خوابه) و 125 متری (3 خوابه) طراحی شده اند. اختصاص پارکینگ در طبقه منفی یک برای بلوکها (مجموعا با ظرفیت پذیرش 72 خودرو) و ساخت 72 باب انباری، به خوبی پاسخگوی نیاز ساکنان مجتمع می باشد.
لطفاً چند لحظه منتظر بمانید ...